TeX zalozeny na DC-fontech ?

Miroslav Dont dont at math.feld.cvut.cz
Tue Nov 29 17:56:10 CET 1994

>Vazeni,
>	8-bitove fonty serie DC obsahuji krome vsech znaku ceskeho jazyka
>i vsechny znaky pro valnou vetsinu evropskych jazyku. Jsou kodovany v tzv.
>Cork encoding scheme. Jejich pouziti se jevi nejvyhodnejsi pro mnohojazycne
>verze TeXu, jako napriklad LaTeX2e s balikem `babel'. Vyhody: jedna sada fontu
>pro vsechny jazyky, moznost uzivat vice jazyku v jednom dokumentu, a hlavne:
>pruhledne deleni slov, ktere opet muze byt predzpracovano uz v TeXovskem formatu.
>
>	Vytvorit takovy LaTeX2e ale neni bez problemu. Umim uz zaridit,
> [...]
Pokud pouzivate emTeX, je treba pri inicializaci volat
emtex -i -ckamenick.tcp  (+ dalsi options)
dale pred zavolanim prislusneho souboru je treba vsunout soubor
extcode.tex  (\input extcode).
Tyto soubory byly soucasti stare instalace CSTeXu (predpokladam,
ze jsou soucasti i soucasne).
Pokud chcete instalovat UNIXovou verzi, musite se obratit na
prislusneho znalce.
Zdravi M. Dont