Konverze z WP

Sklenka Lubomir SKLENKA at troja.fjfi.cvut.cz
Tue Nov 1 13:03:30 CET 1994

>   Vazeni pratele TeXu,
>
>   prosim o pomoc s konverzi dokumentu napsanych ve WordPerfectu do
> TeXu (LaTeXu). Je to vec jiz drive v tomto listu diskutovana, jenze
> tehdy zmineny program

> wp2latex-5.1b - Word Perfect 5.1 to LaTeX Conversion Program
>
> si bohuzel neumi poradit s cestinou. Nekolik malo akcentovanych znaku
> prepise do pouzitelneho tvaru napr. \'{a}, ale vetsinu nahradi \P.
>
> Mate-li nekdo nejaky tip nebo vyzkouseny postup, dejte mi prosim vedet.

V pripade, ze text v cestine je hladky (neobsahuje tabulky, rovnice
apod.) pouzivam na prevod WP -> TeX (LaTeX) nasledujici postup:

Soubor z WP nactu (import) do T602 (v 3.0) a udelam z neho soubor
T602, ktery prekonvertuji do TEXu pomoci programu "602toTex", ktery
najdete v TEX archivu na nekterem ftp serveru v Cechach. Vim, ze to
neni nejjednodussi zpusob, ale je pomerne rychly a bezproblemovy.

                                    L. Sklenka
                                    CVUT - FJFI Praha
                                    sklenka at troja.fjfi.cvut.cz