xmodmap

Peter Straka straka at elf.stuba.sk
Mon Nov 7 14:06:34 CET 1994

Zdravicko...

Mam mensi problemik s nastavenim klavesnice na pocitaci SUN (Solaris 4.1.3).

Programom xmodmap menim nastavenie obsahu klaves.
Program mi funguje pokial je obsah klavesy ASCII medzi 0-127.
Ak chcem dat do klavesy hodnotu XX > 127 tak sa tem ulozi hodnota XX-127 co je neprijemne.

Zda sa mi ako by X11 (alebo NeWS) orezavali obsah klaves iba na rozpetie 0-127.
Ak vie niekto ako tento nedostatok odstranit bol by som mu vdacny za radu.

Viem ze podobny postup bol pouzity v nejakej verzii pocestenia UNIX-u v ktorom boli
suboriky cson / csoff . Ked ich pouzijem ako parameter pre xmodmap, mam na klavesnici
s klavesami 234567890 namiesto ceskych akcentov obycajne ASCII.

Za pomoc vopred dik.
						TheBenO