TeX pod Linuxem

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed May 25 17:21:27 CEST 1994

> Ma nekdo z vas zkusenosti s TeXem pod linuxem ? Ja jsem se snazil
> pomoci initexu vyrobit csPlain a csLaTeX s pouzitim souboru z csTeXu,
> ale initex na me po chvili zarval ze se mu snazim vnutit nepismeno ve
> vzorech pro deleni.
> csTeX mam nainstalovany pro kamenickych cestinu.
> Prohlizeni hotovych dvi s ceskymi fonty pomoci xdvi ktere si potrebne
> fonty dogenerovalo ze zdrojaku z csTeXu bylo temer bez problemu
> (metafontu se nelibilo ^^Z na konci nekterych souboru).
>
> prodem dekuji za rady
>                                     Stanislav Hostomsky

Zobecnil bych to na otazku adaptovani CSTeXu pod UNIXem.

Myslim si, ze o tom bude mit, pokud se nemylim, nekdo zasveceny
prednasku na chystanem shromazdeni CSTUGu 25.6.94 (sobota
9:00), takze jen strucne.

Pred pripravou formatu je treba prevest vstupni texty do ISO-latin2,
(vnitrni kodovani CSfontu), jde hlavne o vzory deleni. V DOSu to dela
program cstocs (viz davka initex.bat a dalsi) a v UNIXu to udelejte
prikazem tr.

Petr Olsak