Automaticke generovani fontu

Zeman Jan zemanj at fzu.cz
Tue May 24 16:38:51 CEST 1994

   Diky vsem, kteri se ozvali a pomohli mi uvest do provozu automaticke
generovani fontu. Jak uvedl B. Chalupa, bylo treba si precist navod v DOC
a modifikovat podle toho texset.bat. Jen jedna vec - ja pozivam SBMF a jestli
jsem dobre pochopil prislusne navody, tak je to jediny MF, ktery podporuje
graficky vystup na obrazovku. Je to tak?
  Bohuzel, ma to ale zase tu nevyhodu, ze MFJOB vytvori davku.bat, tu je
treba spustit treba v shellu a pak znovu spustit driver. Je to tak?
  Nicmene, dostal jsem se diky radam dopredu, takze diky
                                    Jan Zeman