Navstivenky

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Mon Mar 28 15:10:43 CEST 1994

: :  Dekuji dopredu za rady. Pokud by mi nekdo nabidl nejaky svuj vytvor, mel
: : bych na oplatku 'include' LaTeXove soubory na:
: :
: : - 10 navstivenek na strance - rozmery sedi na milimetr
: : - automaticke tisteni Hlavickoveho papiru
: :
: : Mozna, ze tohle vsichni davno maji, ja jen nevedel, kde to splasit, tak jsem si
: : vyrobil docela uchazejici sam (i kdyz nejsem profi TeXista).
: Date-li to ftp.muni.cz:pub/incoming, umistim to nekam do
: texoveho archivu.
:
: Zdravi
: Petr Sojka <sojka at muni.cz>
: : Hezky den preje Ruda Blazek
: :
: ------------------ cut here ----------------
:
: Prave jsem definitvne dodelal ty navstivenky, a proto jsem je ulozil na dane
: misto. Jmenuje se to BusCards.zip.
: Je to sice takova hloupustka, ale dalo mi to chvili zabrat, proto se na to
: prosim pekne nekdo podivejte, abych to nedelal zbytecne.
K nalezeni na
ftp.muni.cz:pub/tex/styles/packages/BusCard.zip

Petr Sojka
:
: Diky, Ruda Blazek
: