Navstivenky

Rudolf Blazek blazek at advance2.stt.msu.edu
Mon Mar 28 04:39:31 CEST 1994

Vazeni pratele,
 nasledujici text je cast toho, co jsem zde pred casem napsal, a co mi pan
Sojka odpovedel:

------------------ cut here ----------------
:  Dekuji dopredu za rady. Pokud by mi nekdo nabidl nejaky svuj vytvor, mel
: bych na oplatku 'include' LaTeXove soubory na:
:
: - 10 navstivenek na strance - rozmery sedi na milimetr
: - automaticke tisteni Hlavickoveho papiru
:
: Mozna, ze tohle vsichni davno maji, ja jen nevedel, kde to splasit, tak jsem si
: vyrobil docela uchazejici sam (i kdyz nejsem profi TeXista).
Date-li to ftp.muni.cz:pub/incoming, umistim to nekam do
texoveho archivu.

Zdravi
Petr Sojka <sojka at muni.cz>
:
:
: Hezky den preje Ruda Blazek
:

Prave jsem definitvne dodelal ty navstivenky, a proto jsem je ulozil na dane
misto. Jmenuje se to BusCards.zip.
Je to sice takova hloupustka, ale dalo mi to chvili zabrat, proto se na to
prosim pekne nekdo podivejte, abych to nedelal zbytecne.

Diky, Ruda Blazek