HPDeskJet 520 - dotaz

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Tue Mar 22 15:58:19 CET 1994

: Vazeni TeXiste,
:
:     rad bych se zeptal na nasledujici vec. Zakoupil jsem tiskarnu
:     HPDeskJet 520, o ktere se v manualu pise, ze zvladne i rozliseni
:     600x300 DPI. Mel jsem starosti, zda se mi podari donutit ovladace,
:     aby mi korektne tiskly, ale tisk je bez problemu - jenze v
:     rozliseni 300x300 DPI. Staci pro dvihplj pouzit volbu /od. Zda se
:     mi skoda nevyuzivat 600 v X-ovem smeru, ale nevim jak na to.
:     Dokazu vymenit rozliseni fontu i tiskarny v konfiguracnich
:     souborech ovladacu i definice modu v local.mf, ale nedosahnu
:     korektniho tisku.
:       Kdyz jsem vygeneroval PK fonty pro 600x300 DPI, byla pismena na
:     tiskarne dvakrat sirsi, bez ohledu na volby /rx, /ry, /rfx, /rfy.
:     Obavam se, ze to bude chtit jinou verzi ovladace. Muze mi nekdo
:     prosim s timto problemem poradit ? Az tak moc to zase nevadi, pro
:     moje ucely je 300 DPI (i kdyz nekdy chlupatych) dost, ale mohlo
:     by to byt vyhodnejsi pro ditherovane obrazky a tenke sklonene
:     cary.
:                             Dekuji predem za radu i pomoc.    Davidek
:
:             David Holas         xholas at cslab.felk.cvut.cz
:

EM se *SOON* chysta na release 1.4t jeho driveru.
Posledni verze (1.4s) Vasi tiskarnu nezna--musite si vytvorit
patricne soubory (?modes.mf,.cnf,...) vytvorit sam.

Jelikoz patrne EM danou tiskarnu nema, prospejete TeXove obci
vlastnici tuto tiskarnu tim, ze vejdete s EM v kontakt a poslete
mu potrebne esc sekvence z manualu tiskarny:

Zdravi
Petr <sojka at muni.cz>