HPDeskJet 520 - dotaz

David Holas XHOLAS at cslab.felk.cvut.cz
Tue Mar 22 09:15:08 CET 1994

Vazeni TeXiste,

    rad bych se zeptal na nasledujici vec. Zakoupil jsem tiskarnu
    HPDeskJet 520, o ktere se v manualu pise, ze zvladne i rozliseni
    600x300 DPI. Mel jsem starosti, zda se mi podari donutit ovladace,
    aby mi korektne tiskly, ale tisk je bez problemu - jenze v
    rozliseni 300x300 DPI. Staci pro dvihplj pouzit volbu /od. Zda se
    mi skoda nevyuzivat 600 v X-ovem smeru, ale nevim jak na to.
    Dokazu vymenit rozliseni fontu i tiskarny v konfiguracnich
    souborech ovladacu i definice modu v local.mf, ale nedosahnu
    korektniho tisku.
      Kdyz jsem vygeneroval PK fonty pro 600x300 DPI, byla pismena na
    tiskarne dvakrat sirsi, bez ohledu na volby /rx, /ry, /rfx, /rfy.
    Obavam se, ze to bude chtit jinou verzi ovladace. Muze mi nekdo
    prosim s timto problemem poradit ? Az tak moc to zase nevadi, pro
    moje ucely je 300 DPI (i kdyz nekdy chlupatych) dost, ale mohlo
    by to byt vyhodnejsi pro ditherovane obrazky a tenke sklonene
    cary.
                            Dekuji predem za radu i pomoc.    Davidek

            David Holas         xholas at cslab.felk.cvut.cz