TeX a Postscript

VOBR LADISLAV - FAV VOBR1 at jonas.zcu.cz
Wed Mar 9 15:09:51 CET 1994

> Date sent:      Tue, 08 Mar 94 12:43:27 MET
> From:           HORAKK at CSEARN.BITNET
> Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Re: TeX a Postscript
> To:             csTeX at cs.felk.cvut.cz

> Dobry den!
>
> Kdyz uz je rec o GhostScriptu --- vcera jsem se uz po nekolikate
> vratil od prave nejnovejsi verze k stare verzi 2.5, protoze pri
> prohlidce prikladu na charpath.tex z maker pstrikcs skoncil
> s hlaskou VMerror... Podobne zkusenosti jsem mel i se vsemi
> ostanimi verzemi pro DOS, ktere mi prisly pod ruku (pokazde
> [...]

Presne stejne zkusenosti s ghostscripte 2.61 pro dos mam i ja, verzi
2.5 jsem nemel, protoze v te dobe jsem gs jeste nepouzival, a pak
jsem logicky sahnul po verzi novejsi. Ale jiz z nekolika pramenu se
mnozi informace, ze gs 2.5 byl lepsi.

Kolikrat jsem potreboval vygenerovat soubor v rozliseni 600 dpi a
nepomohlo ani nastaveni virtualni pameti pomoci extenderu dos4gw. a
to bylo neco 32 MB. Jestli verze 2.5 tyto chyby nema bylo by opravdu
nejlepsi vratit se k ni.

VMerror je snad nejcastejsi chyba, kterou ghostscript 2.61 hlasi.
Kolikrat take soubor vytiskne primo na tiskarnu bez problemu, ale
pri tisku do souboru hodi VMerror a skonci.

                                            Ladislav Vobr
                                            ZCU - Plzen
                                            e-mail: VOBR1 at JONAS.ZCU.CZ
                                                   VOBR1 at HERMES.ZCU.CZ