TeX a Postscript

Josef.Krob at phil.muni.cz Josef.Krob at phil.muni.cz
Tue Mar 8 14:06:20 CET 1994

 Dobry den

> Kdyz uz je rec o GhostScriptu --- vcera jsem se uz po nekolikate
> vratil od prave nejnovejsi verze k stare verzi 2.5, protoze pri
> prohlidce prikladu na charpath.tex z maker pstrikcs skoncil
> s hlaskou VMerror... Podobne zkusenosti jsem mel i se vsemi
> ostanimi verzemi pro DOS, ktere mi prisly pod ruku (pokazde
> na jinem souboru, a vzdy nejaky cas uplyne, nez se nejaky
> problemovy soubor vyskytne). Navic me napadlo otestovat rychlost
> na souboru snowflake.ps, kde se vykresluje asi 12 snehovych vlocek
> v ruznych barvach, a 2.5 byla dokonce o nekolik sekund rychlejsi
> [...]

Nepouzivam GS systematicky, ale spise ze zvedavosti
jsem jej zkousel. Slo o verzi pro Windows
gsview 1.0, ktera je zalozena na gs261. Jiste pohodli
je asi to jedine, v cem spociva jeho vyhoda. Je funkcni,
ale asi to chce vice nez 4MB RAM. Jsa pouze takto
vybaven, casto jsem obdrzel hlasku Timed out, Waiting
for GhostScript, Exit Code *, ovsem  po jistych
magickych cvicich a ritualech se leccos podarilo vytisknout.
Ze souboru snowflak.ps - 2 vlocky (v barvach) 5 minut
(dele jsem  nevydrzel :-\, pokud jde o text, je to
podstatne lepsi, to lze ocekavat seriozni vystup
v konecne dobe.

Josef Krob