Cestina a LaTeX2e

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Tue Jan 18 15:25:02 CET 1994

Mili pratele,

prave jsem stravil zhruba den snahou adaptovat LaTeX2e pro praci s
cestinou/slovenstinou. Vysledkem meho usili je verze, ktera se tvari
alespon mirne chodive, nicmene nektere nejasnosti zustavaji. Patram po
lidech, kteri delaji(delali) neco podobneho a oplyvaji hlubsimi znalostmi
LaTeX2e ci NFSS2.

Konkretne se mi jedna o akcenty a import souboru t1.def ci ot1.def. Uvitam
samozrejme jakekoli souvisejici informace (napr. ze uz je to hotove :-)

Pripadne konkretni vysledky pochopitelne hodlam dat k dispozici ctene
verejnosti, bude-li to mit smysl.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic