Instalace + Cestina

Josef.Krob at phil.muni.cz Josef.Krob at phil.muni.cz
Tue Feb 22 09:09:22 CET 1994

> Vazeni pratele,
>
>  prave jsem se prihlasil do teto konference a zde je muj prvni dotaz.
> Potreboval bych naistalovat kompletni LaTeX na PC, pokud mozno s
> podporou MS Windows (viewer). Mohl by mi nekdo poradit jak na to?
>  A dale bych se chtel optat, zda je mozne nekde zistat nejake utilitky na
> podporu cestiny.

Nejjednodussi pravdepodobne bude instalovat kompletni CSTeX.
Sice neobsahuje podporu Windows, ale existuje prohlizec, ktery
v teto instalaci funguje bez problemu.

Jedna z mnoha moznosti:
ftp.muni.cz  /pub/tex/cstex94
             /pub/tex/drivers/dviwin/dviwin281.zip (ale pravdepodobne
najdete pro vas i mnohem blizsi zdroje)

a dale existuje rozsireni pro spousteni tex386 v chranenem
rezimu
            /pub/tex/emtex/emx,rsx/emxdev.zip
                                   emxwin.txt

> Dekuji predem za pripadne rady, hezky den vsem
>
> Ruda Blazek
Neni zac
Josef Krob