Instalace + Cestina

Petr Sojka sojka at erebor.ics.muni.cz
Tue Feb 22 08:54:05 CET 1994

Dobry den,
: Vazeni pratele,
:
:  prave jsem se prihlasil do teto konference a zde je muj prvni dotaz.
: Potreboval bych naistalovat kompletni LaTeX na PC, pokud mozno s
: podporou MS Windows (viewer). Mohl by mi nekdo poradit jak na to?
:  A dale bych se chtel optat, zda je mozne nekde zistat nejake utilitky na
: podporu cestiny.
:
: Dekuji predem za pripadne rady, hezky den vsem
:
: Ruda Blazek

Pomerne nedavno byla dotvorena nova verze ceske podpory emtexu s nazvem
cstex'94 a je mj. na ftp.muni.cz:pub/tex/cstex v podadresarich
cstex1 az cstex19. (diskety=podadresare) cstex6-cstex18i obsahuji fonty,
staci tedy stahnout jen ty potrebne nebo si je dogenerovat pripravenymi
davkami.
Distribuce neobsahuje prohlizec pod MS WIndows; ten naleznete
napr na ftp.muni.cz:/pub/tex/drivers/dviwin

Happy ftping and cstexing!

Petr <sojka at muni.cz>