LaserJet 4

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Mon Feb 7 14:56:36 CET 1994

Dobry den,

Zacal som pracovat na HP Laserjet 4P. Chcel by som sa podelit o
informacie, ktore by som bol povazoval pred kupou tejto tlaciarne za
uzitocne.

Kvalita tlace je neporovnatelne lepsia ako na HP IIIP a blizi sa dojmu
z vystupu z Linotronicu.

Co ma vsak trochu zaskocilo je velkost vyslebneho 600dpi .hp filu, ktora
je 100x vacsia ako u 300dpi pre HP III
a asi 10x vacsia ako u .ps filu pre 846 dpi.
Pri tvorbe filu som pouzil dvihplj.s  a prikazovy riadok podla receptu
E. Mattesa sprostredkovaneho p. Sojkom. Vystupy sa takto stavaju na
diskete prakticky neprenositelne.

Dufam,ze toto nie je konecny stav a ze sa podari naprava ci uz pockanim
si na dalsiu verziu dvihplj alebo vlastnymi silami.

Neviem si predstavit priciny, pre ktore by sa prislusny vystup mal
zvacsit viac, ako 4x.

Zdravi

Anton Surda