Obrazky na Epson FX

Vit Rocek VIT.ROCEK at vslib.cz
Fri Feb 4 10:58:51 CET 1994

    Dobry den,

    Nevim, jestli se jiz nekdo nekdy zabyval problemem s importem obrazku
typu BMP, GIF atd., a proto bych uvital, kdyby mi nekdo poradil:

    V soucasne dobe neresitelnym problemem je import obrazku a jejich
nasledny tisk na Epson FX. Jak jiste vite, tato tiskarna ma
maximalni rozliseni 240x216 dpi.
    Zkousel jsem prevod obrazku programem bm2font, ale bohuzel beznadejne.
Tiskarna na me tvrdosijne `plivala' bud obrazky, ktere byli smrstene nebo
roztazene. Dalsi problem nastal take pri zobrazovani na obrazovku.
Kvuli tomu jsem samozrejme vygeneroval font 300 dpi, ale bm2font mi
vytvoril jiny pocet casti obrazku a v navaznosti na to take jiny soubor
.tex, ktery urcuje rozmistneni techto casti v dokumentu.
    Zkousel jsem proto kombinovat .tex .pk .tfm pro ruzna rozliseni,
ale marne (vim ze to nebyla ta spravna cesta, ale co kdyby... :-) ).

    Proto se obracim na vsechny, kteri maji s timto problemem zkusenosti,
s prosbou o radu.

P.S.: Pri tisku s laserovou tiskarnou problemy nejsou, ale co ma delat
      cesky cesky student, ktery k ni nema pristup...

                                                  Dekuji za pochopeni

|    Vit Rocek (C.H.M.)                         |     Address:            |
|    Student of University of Textile Liberec   |     Krizkovskeho 4      |
|    Member of FTPadm at vslib.cz group            |     Zabreh na Morave    |
|    E-mail: Vit.Rocek at vslib.cz (preferred)     |     789 01              |
|            Rocek at bubo.vslib.cz                |     Czech Republic      |