Fonty?

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Dec 14 15:34:22 CET 1994

"Michal Vodicka wrote:"
: Dobry den,
:
: chtel jsem pouzit na titulky (velikost \large a \Large pri \normalsize
: 12 pt) polotucne bezpatkove pismo, ale zadny z fontu z instalace CsTeXu se
: mi nelibi. Myslim tim csssbx?? a podobne, snad jsem vyzkousel vsechny.
A co treba csssdc?? T.j. napr.
\newfont{\titulky}{csssdc10 scaled \magstep 3}

{\titulky Nadpis}

Petr Sojka
: Ja vim, mohl bych pouzit nejaky Poscriptovy font, jenze zrovna ted mi na
: to chybi cas, chut, misto na disku a tiskarna. Proto bych se v tomto
: okamziku radeji Postsciptu vyhnul. Muzete mi prosim poradit?
:
: Dekuji, Michal Vodicka