Fonty?

Michal Vodicka VODICKA at novell.handihlp.cz
Thu Dec 8 19:15:37 CET 1994

Dobry den,

chtel jsem pouzit na titulky (velikost \large a \Large pri \normalsize
12 pt) polotucne bezpatkove pismo, ale zadny z fontu z instalace CsTeXu se
mi nelibi. Myslim tim csssbx?? a podobne, snad jsem vyzkousel vsechny.

Nevite prosim nekdo, jestli jsou nekde dalsi takove fonty pro TeX k
dispozici? Libila se mi treba Helvetica z Ventury 3, jestli ji znate.

Ja vim, mohl bych pouzit nejaky Poscriptovy font, jenze zrovna ted mi na
to chybi cas, chut, misto na disku a tiskarna. Proto bych se v tomto
okamziku radeji Postsciptu vyhnul. Muzete mi prosim poradit?

Dekuji, Michal Vodicka

| Michal Vodicka, network manager                         |
| HANDIHELP - The Information System of Disabled Persons  |
| Karlinske namesti 12, Prague 8, 186 03, Czech Republic  |
| Internet: vodicka at novell.handihlp.cz                    |