placeni clenstvi CSTUG

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Mon Apr 25 16:51:13 CEST 1994

> Prosim za odpusteni, pokud se jedna o moje lajdactvi, ale presto
> se radsi optam:
> Byly uz rozesilany slozenky pro placeni clenstvi v CSTUG (individ
> i kolektivnim clenum), nebo budou? Nebo uz jsem mel davno zaplatit
> z vlastni aktivity na konkretni konto - ktere to ale je ?
> (jednou jsem nechal platit ustavni kol. clenstvi na konto, ktere se uvadelo
> v souvislosti s EuroTeXem 92, a pak se vse spatne prevadelo.
  Pokud vim, slozenky jsou rozesilany se Zpravodajem 3,4 --
  ten ale je stale na Zitne u Karla (problemy s odeslanim
  za zlevnenou sazbu). Dnes za mnou mela prijit Blanka na podepsani
  plataku, ale neprisla -- nevim, zda s ni Karel pred odjezdem
  mluvil. Ted je Karel v Jevicku, bude opet ve ctvrtek. Snad to
  pak da do poradku. Zastupcum kolektivnich clenu se vzdy
  rozesilal dopis se slozenkou, ale ani ja jsem ho letos jeste
  nedostal.
> Ostatne bylo by mozne poslat kontaktnim osobam kolektivnich clenu
> prehled o platbach jejich materskych instituci (vetsinou kontaktni osoba
> nemuze prubeh platby sledovat - to je zalezitost THS)- stacilo by
> na ktery rok bylo kdy zaplaceno.
>
> Jak je to vubec s prevadenim agendy CSTUGu do Matematickeho ustavu.
> Objevi-li se nejaky zajemce o TeX je ho tam mozno odkazovat misto
> na Sokolovskou ?
  Temer vse je na Zitne, u nas jen zajemcum, jako ostatne u kazdeho
  kolektivniho clena, davame moznost zkopirovatt TeX. Pokud dojde posta,
  snazim se ji Karlovi dodat. Ted je tu uz dlouho knizka o LaTeXu,
  kterou by nekdo mel zrecenzovat (kol. Sojka, Wagner, Novotny, ... ?).
  Pak ji dame do knihovny k ostatnim publikacim. Vim, ze Karel zapasi
  s casem, coz je skoda; budme se muset nejak domluvit na
  rozdeleni prace, jinak se z krize zrejme nevyhrabeme.
  -jvesely-