placeni clenstvi CSTUG

Petr Skoda skoda at pleione.asu.cas.cz
Mon Apr 25 15:21:19 CEST 1994

Prosim za odpusteni, pokud se jedna o moje lajdactvi, ale presto
se radsi optam:
Byly uz rozesilany slozenky pro placeni clenstvi v CSTUG (individ
i kolektivnim clenum), nebo budou? Nebo uz jsem mel davno zaplatit
z vlastni aktivity na konkretni konto - ktere to ale je ?
(jednou jsem nechal platit ustavni kol. clenstvi na konto, ktere se uvadelo
v souvislosti s EuroTeXem 92, a pak se vse spatne prevadelo.
Ostatne bylo by mozne poslat kontaktnim osobam kolektivnich clenu
prehled o platbach jejich materskych instituci (vetsinou kontaktni osoba
nemuze prubeh platby sledovat - to je zalezitost THS)- stacilo by
na ktery rok bylo kdy zaplaceno.

Jak je to vubec s prevadenim agendy CSTUGu do Matematickeho ustavu.
Objevi-li se nejaky zajemce o TeX je ho tam mozno odkazovat misto
na Sokolovskou ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda at sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            aststel at csearn.bitnet     *