LaTex v Brně

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Sun Oct 31 22:51:09 CET 2004

> 1. Existuje editor, který by fungoval pod operačním systém XP a dokázal
> dle různých stylů překládát a zobrazovat soubory v TeXu?

Ja pomerne uspesne pouzivam (pod Win 2000) TeXnicCenter
(http://www.toolscenter.org/front_content.php?idcat=26)
Je free pod GPL licenci, je snadno konfigurovatelny, ma syntax
highlighting (LaTeX), umi pred prekladem "odemknout" Acrobat Reader, ap.
Spoustet z nej stary latex 2.09 (mate-li vygenerovany format), je
snadne. Instalace vcetne nastaveni cest - ala Windows.

Jen se mi nepodarilo doinstalovat cesky spell checker.

Vit Zyka