Re: LaTex v Brně

Vladimir Krepelka stale at volny.cz
Thu Oct 28 01:46:05 CEST 2004

Dobrý den,
27. října 2004, 16:53:59, napsal jste:

CM> Dobrý den,

CM> nevím čím začít, protože jsem jen pouhým uživatel TeXu a
CM> snažím se najít řešení a pomoc se kterým si i naše výpočetní
CM> oddělení neví rady.

CM>     Již dlouho dobu používáme v Dopravním podniku města
CM> Brna pro sazbu služebních jízdních řádů pro řidiče program nebo
CM> možná spíše jazyk TeX. Náš systém funguje na principu generování
CM> dat z grafikonu vytvořené linky do překodováného (Kam857)
CM> textového souboru např. "prac.tex" (viz příloha). Pro úpravu jsme
CM> do dnešní doby používali editor TeXtelmExtel. Po různých úpravách
> [...]

 Nevim presne proc by mnel byt problem s tim vasim editorem, zkousel
 jsem ho spustit ve Win XP a normalne se rozbehl, jinak pouzivam ve
 win 2000 instalaci MiKTex a editor WinEdt a vse bez problemu.
 Asi doslo pri prechodu na jiny OS k poruseni cest k jednotlivym
 souborum TeXu, mozna by to spravila nova instalace.
 Vase soubory jsou k LaTeXu 2.09, a dnes se vetsinou pouziva novejsi
 verze, ale v tom by ten problem byt nemel, zpetne je to snad
 kompatibilni.
 Ten WinShell, ktery vam nabizeji, by mel byt take bez problemu.
 Je snad i na instalacnim CD TeXu...
 Na strance: http://home.germany.net/100-122054/texwin.htm je seznam
 editoru pro Tex....

--