Nepresny BoundingBox

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Wed Jan 26 11:34:12 CET 2000

Dobry den,
> urcenom BB mozno o trochu menej alebo viac. To vsak v drtivej
> vacsine pripadov mozno obetovat.  Modifikuje  epsf.tex
> predefenovanim jedneho makra tak, ze urci nove, uplne presne  okraje
> (avsak len v celociselnych nasobkoch bp) a zvysok fotografie oreze.
> Pre iny styl ako epsf sa zrejme da postupovat analogicky.

Verze epsf, ktera je na TeXLive4 urcite umi udelat dobry ramecek jen
nastavenim \epsfframetrue , obsahuje i dim pro tloustku cary.
S timto makrem jsem zatim nemel problemy.
Na konverzi tif --> eps pouzivam utilitku pana Jackowskeho (je na
CTAN) tiff2ps, ktera rovnou zapisuje do eps exact BB.

> P.S. Vzdy, ked listujem niektorou z knih p. Olsaka mi napadne navrhnut
> kolegom z Brna, aby knihy nechali viazat v Bratislave. (Pochytili ma dost
> neprijemne predtuchy, ked som sa dopocul o pripravovanej reedicii TBN)

Dobrou vazbu umi i vetsina ceskych tiskaren, nevim proc Konvoj tiskne
v nejake vyjimecne spatne.

Zdravi
Karel Horak