jmena v BibTeXu

Viktor Ber viktor at cesnet.cz
Fri Jan 7 20:22:59 CET 2000

Dekuji panu Kubenovi, je to presne to, co jsem chtel. Bohuzel ale nechapu,
proc to takto funguje.

Jestli tomu dobre rozumim, pak nasi definici \def\Ch{} pouze nadefinujeme
prazdne misto. To pak pri zadani v databazi {\Ch Ch}ristoph skutecne vede
k tomu, ze se objevi inicial Ch. a ne C. jak jsem si pral.

Ale pokud bych zadal pouze {{} Ch}ristoph, tak BibTeX vyplivne cele jmeno
nezkracene.

Proc tomu tak je?

Viktor Ber

viktor at cesnet.cz