[cstex] OT: Math4you & TeX

Hajtmar Jaroslav hajtmar at gyza.cz
Tue Sep 22 05:42:32 CEST 2020

Dobrý den.
Omlouvám se za trochu Off topic, ale předpokládám, že by se mi někdo z této konfery mohl ozvat s pomocí.

V posledním Zpravodaji 1-2/2020 mne velmi zaujal článek Mariana Genčeva, Vícejazyčné pseudonáhodné generování písemných testů z databází. Vzhledem k tomu, že jsem uživatelem webové platformy Math4you, která je v článku taktéž zmiňována, tak bych rád touto cestou sehnal kontakty na autory obou zmíněných aplikací tzn. jak na pana Genčeva, tak autora(y) TeXové nadstavby, která je součástí projektu Math4you, a která následně běží na serveru a jsou na ni odesílány požadavky na generování PDFek z webové aplikace Math4you.

Pokud by v této konfeře byli i další členové, kteří se podobnou problematikou zabývají, tak bych velmi ocenil a uvítal, zda by se mi mohli ozvat, popř. bych se dotázal správce konference, zda by nebyl problém a nebylo to úplně Off topic, probrat věci, které mne zajímají v přímo v tomto vláknu konference.

Díky a jsem s pozdravem.

Jaroslav Hajtmar