[cstex] Délka východového řádku

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Fri Jun 12 00:42:14 CEST 2020

Dobrý den,

děkuji za odpověď, ale pokud je to makro \podpis v TBN, pak to není co
potřebuji, nebo tomu možná dost dobře nerozumím. Podobné platí pro
příklad p. Hály (rovněž děkuji). Já potřebuji odstavec ukončit a přejít
do vertikálního modu, abych mohl odkaz umístit buď na následující řádek
— je-li východový řádek krátký — nebo vložit půlřádkovou mezeru a pak odkaz.

Příklad:
example
Zdravím,
Marcel Svitalský