[cstex] Separace pdf dokumentu na samostatné stránky

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Jun 9 23:43:41 CEST 2020

Dobrý den.
Rád bych se zeptal na nějaký ověřený command line nástroj pro separaci pdf stránek pro mac osx, nebo něco např. v rámci TeXlive. Mám na svém Macu TeXlive 2019, běžně používám např. pdfcrop a hledal jsem, zda něco na separaci stránek nemá. Našel jsem např. funkční pdfjam (nevím zda je součást TeXlive?…) a který dovede vyseparovat nějaké stránky, ale nepodařilo se mi najít způsob jak jej donutit, aby to dělal naprostoj automaticky tj. sám si spočítal stránky v dokumentu, vyseparoval by je a např. očísloval stránky atd.

Díky za případné tipy.

Jarda Hajtmar