[cstex] OT: Tip na Linux SW pro online výuku.

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Dec 18 10:22:01 CET 2020

Dobrý den.
Rád bych ještě jednou poděkoval za tip na výborný SW. Podařilo se mi naflashovat na SD kartu Linux Ubuntu Mate, která je asi přímo pro RBPi optimalizovaný a rozběhnout to okamžitě po naflashování na RBPi a následně během chviličky nainstalovat Xournal.

Dnes se chystám zprovoznit tablet Wacom Intuos - už jsem našel nějaké návody a videa, jak to zprovoznit v Linuxu, tak jsem zvědav, zda to nakonec bude vše fungovat k mé plné spokojenosti.

Pěkný den a krásné klidné vánoce.
Jarda Hajtmar