[cstex] OT: Tip na Linux SW pro online výuku.

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Dec 15 00:02:04 CET 2020

Dobrý den.
Díky všem za odpovědi. xournal určitě vyzkouším … vizuálně jsem to omrkl na webu aplikace a zdá se, že kromě nástroje na kreslení rovných čar jsou tam podobné nástroje jako v openboardu.

Pokud jde o tip pana Meinlschmidta:
Tu verzi openboardu jsem zkoušel nainstalovat… Raspbian se tváří, že instalace aplikačních balíčků je OK, ale aplikce se evidentně nenainstaluje a nelze ji spustit. Přisuzuji to tomu, že to v tuto chvíli není úplně aktuální (posl. aktualizace je z října 2018)… takže to zkusím zkompilovat ze zdrojáku… doufám, že to nebude vyžadovat nějaké zásadní znalosti Linuxu… :-).

Raspbian by mi každopádně vyhovoval… fungují v něm Teamsy i Google Meets… Snad se mi podaří nainstalovat tablet Intuos Pro od Wacomu…Ovladače od Wacomu jsou někdy nevyzpytatelné i v OSX i Win10…

Všem díky za tipy.

JH