[cstex] oznameni: OpTeX je vicemene hotovy

Lukas Prochazka lpr at pontex.cz
Sat Apr 11 18:49:39 CEST 2020

Dobrý den,

vřelé díky za "TeX in a Nutshell" - je to krásná kniha, se kterou mohou začínat ti, pro něž je TeX a odvozené systémy nový, jakož je i přínosná pro ty, kdo TeX již déle používají, ale řadu věcí či představ o funkcionalitě nějak dedukují nebo jsou odkázáni na pokus/omyl, či u něčeho rezignovali na pochopení (to jsem třeba já).

Ještě jednou díky!

S přátelským pozdravem

Lukáš Procházka