[cstex] Odstranění header v LaTeXu

Jan Sustek Jan.Sustek at seznam.cz
Mon May 20 11:21:27 CEST 2019

To je obecny problem LaTeXu. Pokud uzivatel chce drobne odlisne chovani
balicku, pak je nelehke (bezni LaTeXovi uzivatele necht ctou nemozne) k tomu
ten balicek prinutit.
Honza
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>
Datum: 20. 5. 2019 11:07:18
Předmět: Re: [cstex] Odstranění header v LaTeXu
"
Díky pane Wagbere za vysvětlení. Sám jsem poznal při experimentování, že se
svými znalostmi LaTeXu na balíček fancyhdr nestačím, pokud moje představa
neodpovídá fungování tohoto balíčlu.
J.Hajtmar

"
19. 5. 2019 v 23:28, Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com