[cstex] Odstranění header v LaTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun May 19 23:28:17 CEST 2019

ne 19. 5. 2019 v 23:23 odesílatel Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz> napsal:

> Díky za rychlé odpovědi. Fancyhdr jsem zkoušel, ale tento balíček mi rozhasí přednastavený layout a já jej nejsem následně schopen pomocí tohoto balíčku nastavit podobně… (změní se i fonty atd..)
> Zkusím omrknout řešení pana Wagnera…
> Ještě jednou díky.
> Jarda Hajtmar

Pomocí fancyhdr to jde taky, ale musí se toho nadefinovat docela
hodně, aby se nic nerozhasilo. A je nutno prostudovat střeva té
závazné šablony, aby se zachoval vzhled toho, co má zůstat stejné. Mé
řešení zachová \@oddfoot a \@evenfoot závazné šablony.

Obávám se, že tento postup není dokumentován v běžné literatuře, je
nutno projít střeva LaTeXu a zjistit, jak je to uděláno. Nejsem si
jist, jestli jsem to už popsal v LaTeXové kuchařce.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz