[cstex] Zúžení textu v nadpisu při finální úpravě

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun May 19 21:47:48 CEST 2019

Dobrý den.
Díky všem mnohokrát za vyčerpávající seznam možností, zkusím najít pro sebe optimální řešení a všem, které případně rozladila elementárnost mého dotazu se omlouvám. Vzhledem k tomu, že předpokládám v tomto listu naprostou většinu LaTeXistů, tak dodávám, že jsem se jako ztracená ovečka po dlouhých letech vrátil k LaTeXu pro sazbu rozsáhlejšího dokumentu, a proto s tím trochu bojuji.
Díky za pochopení. V dalším vlákně bude vzápětí následovat další (zřejmě triviální dotaz).
Zdraví Jarda Hajtmar