[cstex] Zúžení textu v nadpisu při finální úpravě

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat May 18 18:39:29 CEST 2019

Také jsem to dělal náhradou mezery za \, nebo \hskip s menší mezerou.
A nedělal jsem to natvrdo, ale vytvořil jsem si robustní makro, které
se v naspise expanduje na příslušnou menší mezeru a v obsahu na
normální mezeru.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz