[cstex] Sazba trojčlenky v Plainu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Jun 19 16:14:21 CEST 2019

Děkuji pane Wagnere za reakci.
Souhlasím, že to není nic obtížného, ale nerad vymýšlím kolo, pokud ho už někdo vymyslel a je ochoten jej dát k dispozici. Pokud mi nic nedorazí, tak to udělám přímo v ConTeXtu. Sám jste napsal, že stačí udělat asi 5 věcí. Jak se znám, je to pro mne minimálně hodina až dvě času, vzhledem k tomu, že se k programování nových maker dostanu jednou za rok a co jsem dělal před rokem, tak jsem už zapoměl. Za ty dvě ušetřené hodiny mám ten celý dokument vysázený...

Neberte to, prosím, jako obtěžování nebo přehahování práce na druhé, jen se snažím optimalizovat svůj neustále chybějící čas využitím již vymyšleného... Nehledě na to, že studium cizích řešení je pro mne velkou inspirací a mnohdy se vlastní řešení díky inspiraci cizím řešením a dotažením do konce stane mnohem pružnějším a použitelnějším...
V tomto duchu je pro mne přínosný i návrh řešení ve Vašem emailu...

Díky a jsem s pozdravem...
Jarda Hajtmar