[cstex] paralelne verzie TeX Live 2018 a 2019

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Jun 5 15:44:59 CEST 2019

Dobrý den,

TeX Live žádné env proměnné nepotřebuje. Dají se použít, ale pro běžné
potřeby nutné nejsou a je lepší, když nastaveny nejsou. Binarky TeX
Live hledají své soubory relativně ke svému umístění, takže pokud
chcete mít více verzí paralelně, pak je dobré tomu vyhradit jeden
adresář pojmenovaný např. texlive, v něm mít jednotlivé verze nejlépe
v adresářích 2019, 2018, ... a současně texmf-local. Pak si v PATH
nastavíte na první místo cestu k binárkám té verze, kterou chcete
používat.

Výhoda TeX Live je v tom, že i nastavení je všude stejné, takže ve
Windows 10 Vám to bude fungovat stejně jako mně v Linuxu a na Macu.
Doufám, že se nic nezapisuje do windowsích registrů.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz