[cstex] Tabulky s tlustým ohraničením v LaTeXu

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Tue Apr 30 14:45:09 CEST 2019

Dobrý den.

Já používám tohle:

\documentclass{report}

\usepackage{array}
\newcolumntype{T}{!{\vvrule}}

\newcommand{\tl}{.8pt}
\newcommand{\vvrule}{\vrule width\tl}
\newcommand{\tlhline}{\noalign{\hrule height\tl}}

\begin{document}

\begin{tabular}{!{\vvrule}c|c|c!{\vvrule}c!{\vvrule}}
\tlhline
A&B&C&D\\
\tlhline
A&B&C&D\\
\hline
A&B&C&D\\
\tlhline
\end{tabular}

Nebo s nadefinováním specifikátoru sloupce T elegantněji tohle:

\begin{tabular}{Tc|c|cTcT}
\tlhline
A&B&C&D\\
\tlhline
A&B&C&D\\
\hline
A&B&C&D\\
\tlhline
\end{tabular}

\end{document}

Tloušťku si nadefinujete jakou chcete a tlustší vodorovné nebo svislé
linky budou ty, které potřebujete.
V podstatě je to založené na příkazech z plainu.

Zdraví

     Jaromír Kuben