[cstex] Tabulky s tlustým ohraničením v LaTeXu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Apr 30 13:59:49 CEST 2019

Dobrý den.
Omlouvám se za (zřejmě) začátečnický LaTeXový dotaz, ale jak jsem psal posledně, byl jsem okolnostmi donucen sáhnout po velmi dlouhé době po LaTeXu:
Lze LaTeXem (momentálně používám LuaLaTeX) nějak rozumně vysázet tabulku s tlustší obrysovou (obvodovou) linkou? Progooglil jsem ledacos a zkoušel různé balíčky, a kousky kódu, které umožňují tlustší horizontální linky a tlustší vnitřní vertikální linky, ale nepodařilo se mi narazit na nějakou rozumnou možnost udělat velmi jednoduchou tabulku, která by měla všechny vnitřní (vodorovné i svislé) linky tenké a pouze obvodové vnější linky tlustší (případně jen tlustší vodorovnou linku oddělující záhlaví tabulky…).
Díky za případné rady či odkaz…

Zdaví Jaroslav Hajtmar