[cstex] Problém s \includegraphics v LaTeXu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Apr 23 17:22:29 CEST 2019

Dobrý den.
Podařilo se mi najít kolizi makra \includegraphics (konkrétně příkazu \includegraphics[width=\textwidth,trim=0cm \minus2cm 0cm 0cm]{pdf/pdfobrazek.pdf})
s makrem \splithyphens….

Ani nevím z jakého balíčku je makro \splithyphens, ale asi to souvisí s aktivním znakem -, jak to popisoval Tomáš Hála.
Každopádně díky všem za zájem o řešení mého problému.
Pěkný den všem v konferenci

Jarda Hajtmar