[cstex] Problém s \includegraphics v LaTeXu

Tomas Hala tomas.hala at mendelu.cz
Tue Apr 16 23:58:21 CEST 2019

Ahoj Jardo,

kdysi velmi dávno ve svém LaTeXovém období se mi chyba s \futurelet také
objevovala, i když nevím, zda u \includegraphics, a byla způsobeno
aktivním spojovníkem nebo něčím takovým.

Tehdy jsem to řešil nějak takto:

\def\minus{-}
\includegraphics[width=\textwidth,trim=0cm \minus2cm 0cm 0cm]{pdf/pdfobrazek.pdf}

Zdraví

Tom