[cstex] PaperJam 1.0

Martin Mares mj at ucw.cz
Sat May 5 19:30:56 CEST 2018

Ahoj,

> Bohužel ani jedno nefunguje. První, tj. (ne)nutnost rotate selže na tom, že
> nemám jak uvést landscape variantu výstupního papíru. (Něco jako "a4l"). Takže
> celou stránku správně sestaví a pak ji dá na výsledný papír "křížem".

Pokud nup-u neuvedeš explicitně, jestli má rotovat, sám vyzkouší jak
stojatou, tak ležatou variantu zadaného papíru. Překvapuje mne, že Ti
to nezafungovalo -- pošleš mi prosím soubor a příkazy, na kterých jsi
to testoval?

> Druhé, argument paper pro nup zase selže na konfliktu s volbou scale:
>   Error in nup: When used with explicit scaling, paper size nor rotation may be given

To má snadné řešení: prostě vynech scale :)  Ten už plyne z formátů papíru.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj at ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
Immanuel doesn't pun, he Kant.