[cstex] Kompilace TeXových zdrojáků na serveru

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Mar 2 13:59:57 CET 2018

Dobrý den,

PHP má modul mpdf, který umí generovat PDF. K tomu je ovšem nutno mít právo
nakopírovat příslušné soubory do adresáře, odkud web server umí spouštět
PHP. Tímto modulem generuje CSTUG faktury pro kolektivní členy. Další
možností je generování PDF v javascriptu, což jde i ve webovém prohlížeči.
Osobně jsem ani jednu z těch možností nezkoušel.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz