[cstex] Kompilace TeXových zdrojáků na serveru

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Mar 2 11:59:43 CET 2018

Dobrý den,

momentálně sice nic takového v provozu nemám, ale používal jsem to. Webová
část byla napsána v PHP a spouštěla tex z instalace TeX Live. Je důležité,
abe Apache přebíral nastavení PATH, nebo se musí nastavení cesty k binárkám
TeX Live nastavit až v tom spouštěném skriptu. Z toho vyplývá, že je nutno
mít k serveru dobrý přístup, zejména je nutno nainstalovat TeX Live. To
není na WebHostingu možné, je nutno mít alespoň virtuální server. Pokud to
souvisí s mým zaměstnáním, jsem schopen to realizovat na některém linuxovém
serveru u nás v ústavu. Jinak je nutno využít komerční server, kde má
člověk přístup jako root a může si nainstalovat, co chce. Osobně mám dobrou
zkušenost se společností Wedos, která nabízí virtuální linuxové mašiny za
rozumnou cenu a pro náročnější i dedikované servery.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz