[cstex] [bazar] archiv tištěných zpravodajů CSTUG, CD/DVD a knihy o typografii

Tomas Hala tomas.hala at mendelu.cz
Thu Jun 28 08:47:18 CEST 2018

Dobrý den,

děkuji za nabídku, měl bych o něco z toho zájem.

Menhart: Tvorba typografického písma
Moravčík: Zákonitosti tvorby písma
Krása: Iluminované rukopisy
Pavlát: Tajemství knihy
Wick: Pravidla matematické sazby
Šalda: Od rukopisu ...
Menhart: ty tři malé sešitky
Feld: Mistr z Mohuče
Slovník spisovného jazyka

U toho CD Písma loga symboly se chci zeptat, v jakých formátech ty fonty
jsou.

Akorát drobný problém je v tom, že dnes odjíždím a budu k dispozici
po 15. 7. Můžete na mě s tím počkat?

Děkuji.

S pozdravem

Tomáš Hála