[cstex] Spojování TeXových zdrojových textů

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Feb 21 20:59:44 CET 2018

Díky pane Wagnere, ale zřejmě jsem se špatně vyjádřil. Příkaz cat, resp. copy znám, ale nejde mi o spojení těch zdrojáků řádek po řádku soubor po souboru, ale tak, že do hlavního zdrojáku bude vsunut includovaný soubor přesně na místo, kam jej vloží příkaz \include tj. např.

File1.tex:
% ------------- begin of file1
CCCCC
% ------------- end of file1

Main document:
\begin{document}
AAA
\include File1.tex
BBB
\end{document}

Výsledkem by měl být soubor:

Merged document:
\begin{document}
AAA
% ------------- begin of file1
CCCCC
% ------------- end of file1
BBB
\end{document}

Vím, že je to zvláštní požadavek, nicméně by mi to dost pomohlo… ☺

Zdraví Jarda Hajtmar