[cstex] Obrázky v PDF

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Thu Feb 1 14:17:14 CET 2018

Dobrý den,

jednou jsem toto potřeboval pro publikaci se stovkami čb fotek. Abych
ten proces zautomatizoval, nechal jsem si při jednom průchodu TeXem
vygenerovat soubor, kde co řádek, to jedna fotka se jménem souboru a
požadovanou velikostí. To si přečetl Perl s ImageMagickem a každou fotku
převzorkoval a doostřil (při zadání DPI tiskárny a parametrů doostření -
ty se trochu lišily pro celostránkovou fotku a miniaturu). TeX primárně
načítal ty převzorkované fotky, teprve když neexistovaly, vzal si originál.

Zdraví
Vítek Zýka