[cstex] PaperJam 1.0

Martin Mares mj at ucw.cz
Sun Apr 29 00:03:46 CEST 2018

Milí kolegové,

po létech nepříliš dobrých zkušeností se všelijakými programy
na transformaci PDFek jsem se rozhodl napsat vlastní.

Tak vznikl PaperJam. Umí přeuspořádávat stránky, všelijak je
transformovat (zvětšovat, otáčet, zrcadlit, ...), skládat více
stránek na jednu, doplňovat ořezové značky a spoustu dalších
vylomenin.

Vyvíjel jsem ho pod Linuxem, nejspíš bude fungovat i na jiných
unixovitých systémech.

Pokud si ho máte chuť vyzkoušet, aktuální verzi si můžete
stáhnout zde:

	http://mj.ucw.cz/sw/paperjam/

Rád si přečtu vaše zkušenosti a náměty na vylepšení.

		Mějte se znamenitě
					Martin Mareš