[cstex] LaTeX a gvim

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Nov 10 20:13:15 CET 2017

Já řeším češtinu v Linuxu obecně takto:
http://icebearsoft.euweb.cz/cze-dvng-xkb/
Kromě toho mám ještě řeckou, urdskou a ruskou klávesnici, takže i v
xelatexu mohu psát zdrojáky přímo (ovšem s arabským písmem a indickými
písmy si gvim neporadí, na to je nutno použít gedit, kate, nebo komerční
editor).

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz