[cstex] animacia v asymptote

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Mar 1 17:12:09 CET 2017

Já jsem otevřel soubor, který vytvořil Roman Plch, v AR 9 v Linuxu (Fedora
23) a ve Windows XP (32 bit) a v obou to animuje. Zkusím ještě AR DC ve
Win7 (64 bit), ale i s 16 GB RAM a 4.7 GHz procesorem je to příšerně líné,
takže se mi počítač bude ještě 5 až 10 minut spouštět...

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz