[cstex] skuska4 cstex mailing list

Jan Tosovsky jan.tosovsky.cz at gmail.com
Tue Jul 18 20:15:03 CEST 2017

On 2017-07-18 Zdenek Wagner wrote:

> Aha, tak to odpovídá chování, že mail z listu nechodí odesilateli. Mně
> také nechodí moje vlastní odpověď.

Přesně tak, posty zaslané emailovkou od Googlu zpět odesilatel už znovu nedostává:
https://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail/MHEZDkqCHEY

Je to vestavěná funkcionalita GMailu, kterou nelze nijak ovlivnit.

Osobně mi to přijde zmatečné a tak pro mailing listy používám zpravidla jiný email.

Honza